stuurprogamma voor de samsung galaxy ace?

IK heb een samsung galaxy ace gekocht maar als ik hem op de pc wil aansluiten voor muziek, foto's en apps erop zetten zegt hij: geen stuurprogamma hoe kan ik dit probleem oplossen??? (ik heb een dell inspirion 1750 :D)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Klik op deze site http://www.samsung.com/nl/support/detail/supportPrdDetail.do?menu=SP01&prd_ia_cd=1903&prd_mdl_cd=GT-S5830OKAXEN&prd_mdl_name=GT-S5830&srchword=Galaxy+Ace+S5830

Dan zie je in het midden
"handleidingen"en "software"staan
Klik op "software" en dan zie je de regel eronder aan de rechterkant "bestand" Klik daar op en dan kun je de drivers opslaan op je pc. Even installeren en dan je samsung weer aansluiten.