Dit ligt hoogstwaarschijnlijk aan de dekking van het T-Mobile netwerk. Op sommige plekken is de signaalsterkte voor mobiele netwerken gewoon enorm slecht. Bij mij in de buurt is bijvoorbeeld het netwerk van T-mobile erg slecht, maar werkt KPN/HI redelijk.

Op deze website kun je een dekkingskaart vinden om te zien hoe bij jou in de buurt het T-Mobile netwerk functioneert.

http://www.t-mobile.nl/zakelijk/htdocs/page/productinformatie/dekkingskaart.aspx

Een andere optie is natuurlijk dat jouw iPhone kapot is. Probeer het T-Mobile simkaartje eens in een andere telefoon te stoppen, en als je iPhone simlock-vrij is, probeer eens een simkaart van een ander netwerk. Zo zul je er vanzelf achter komen. Mocht het nog niet lukken kun je natuurlijk altijd contact opnemen met de klantenservice van T-Mobile.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal eens even kijken of een andere telefoon wel werkt. Normaal gesproken is de dekking waar ik woon wel gewoon goed, dus vandaar deze vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na een check op twitter zie ik dat er een storing is.. Niet alleen op het netwerk, maar ook op de website! Jammer dat ze niet even laten weten dat ze storingen hebben en dat ik er zo achter moet komen....