Welke telefoon met gratis navigatie?

Heb al aantal malen een miskoop gedaan, dus wil nu eens de juiste telefoon kopen.
Eisen: goedwerkende GPS ingebouwd, die snel de satellieten vind. (ja, ik weet, een externe is beter, maar onhandig).
Ik wil turn to turn navigatie, zonder internetverbinding, dus met opgeslagen kaarten, dus zonder bijkomende kosten. Ook in het buitenland.
Liefst TomTom, want die ben ik gewend, maar is geen eis.

Camera zou ook leuk zijn.

Normale sd-kaart is een pre. Want die gaat rechtstreeks in mijn laptop.

Ik wil geen knopjes meer, maar een volledig touchscreen. Liefst capacitief.
Ook geen vervelende uitschuiftoetsenborden of swift of wat dan ook, maar gewoon een bar uitvoering.

En dan zo goedkoop mogelijk. Ik heb geen geld voor een iPhone ;-)
Liefst een model wat al een tijdje bestaat zodat ik een groot kans heb om een voordelig 2e handse te vinden.

Roep eens wat modellen, zodat ik er op kan googlen ;-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

wat jij nodig hebt is een 'garmin-asus nuviphone'.
de gps en navigatie is echt super van dit ding.
er zit zelfs een dashboard houder bij.

verder heeft hij 5 megapixel camera en microsd memory.
geen vervelende uitschuiftoetsenborden of swift of wat dan ook.
de nieuwprijs is echt vele male lager dan een iphone
en de kwaliteit is echt super.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Tja dan kom je toch wel uit bij een Htc of een Samsung tap alleen ik weer niet of hij voldoet aan de eisen die jij stelt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een Samsung Omnia i900 gekocht op Ebay, en meteen de week daarop weer op Ebay gezet.
Et stond TomTom op, maar hij vind heel erg traag de satellieten! En als ik op het balkon staat zelfs helemaal niet, ik moet echt de straat op.
Misschien omdat TomTom eigenlijk helemaal niet werkt op de i900, dat moet met een omweg.
Dus ik wil dan toch liefst een telefoon waar TomTom rechtstreeks op werkt! Ik weet niet hoe het zit met de andere Samsungs?
Tja ik zou voor de iPhone gaan maar dan heb je een telefoon van pak 'm beet 1000 euro + nog 80 euro voor TomTom + nog internet kosten want opgeslagen kaarten vind je in geen een toestel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nokia e72...heb deze mobiele telefoon amper een week en vind hem super!er zit navigatie op alleen omdat ik 16 jaar ben heb ik niet echt nodig dus weet niet precies hoe het werkt maar het zit erop!er word ook een houder bij gegeven waarin je de mobiel kan vast zetten en op het raam kan bevestigen..
Hopelijk heeft u hier wat aan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik HEB een Nokia (navigator), die heeft gewerkt (met abbo) maar nu krijg ik die navigatie niet meer aan de praat. Geen idee hoe het werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook een Nokia E72.
Je kunt de kaarten downloaden en puur via GPS navigeren, internet verbinding is daar niet voor nodig.
Ook een prima werkende camera met kwalitatief best goede beelden voor zo'n klein toestel. Prima toestelletje, zeker een aanrader, maar... Geen touchscreen, gewoon (querty) toetsenbord(je).
+
Ik zou me orienteren op een Nokia met interne GPS. Bij Nokia kun je dan ook gratis kaarten downloaden die je zonder internetverbinding kunt gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij wordt de Nokia N8 geleverd met gratis navigatie.