Weet er iemand een sms & bel app waarmee je gratis kunt smsen/bellen?

Voor op de Iphone. Mag geld kosten. En wel een die NL ondersteund dus geen Textfree.
En ik wil dan ook graag weten hoe het werkt enz. als dat op google nog niet staat.

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 6 minuten:
Oh ja: maar kun je Whatsap en Viber ook gebruiken naar mensen die bijv. een Samsung hebben? Of een oude Nokia.

Toegevoegd na 19 minuten:
Oh ja: maar kun je Whatsap en Viber ook gebruiken naar mensen die bijv. een Samsung hebben? Of een oude Nokia.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

whatsapp is een app voor meerdere soorten devices bijv blackberry, iphone, samsung en nokia (alle android toestellen)
http://www.whatsapp.com/download/
voor de iphone kost deze app €0,79 en voor de overige mobiele devices verschilt deze prijs (ik geloof zelfs gratis)
als je vragen hebt? zeg maar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

whatsapp gebruik ik zelf.

Toegevoegd na 20 minuten:
Phiber (of viber) niet gerbuiken want die stuurt je adresboek naar hun servers - privacy issue. Wat voor telefoon de ander heeft maakt weinig uit zolang ze dezelfde app gebruiken. ook op Android is er een whatsapp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whatsap en fiber/viber weet nie hoe e het precies schrijft maar dit moetende gene die je sms ook hebben anders kan het niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via pingchat maar dan heb je wel internet nodig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
whatsapp is wel een aanrader je kan eerst gratis eerste jaar uitporberen en daarna kost het je 2 dollar per jaar.
met whatsapp kun je gratis smsen. maar internetverbinding is wel nodig !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het probleem is dat zeer veel bedrijven erg tegen zijn tegen gratis smsen/bellen, omdat ze hiermee inkomsten kwijtraken, hierdoor zijn er nog veel te weinig manieren om dit te doen. Zeker voor oudere telefoons.

maar Whatsapp is tot nu toe echt wel de beste.