Staat er op de samsung omnia pro 4 een programma (zoals ovi bij nokia) om apps te downloaden??

Ik ben vanplan om een samsung omnia pro 4 te gaan kopen, maar ik weet niet of je net als bij nokia (ovi store) het via de mobiel kan downloaden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

JA dat kan Dat progammaatje heet samsung apps
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker,ik heb begrepen dat dit toestel Windows Mobile-programma’s aan boord heeft met inbegrip van REMOTE DESKTOP TOEGANG , MS Office Mobile, een foto-viewer, Windows Media Player Mobile en nog veel meer.
Kortom U hoeft dus verder geen andere apps / widgets op dit toestel te installeren om apps te (kunnen) downloaden.

Groet:Zoekertje