Via ITunes..
Eerst de films importeren in ITunes en dan synchroniseren met je iPhone
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet met het programma Videora iPod Converter. Zie je, op iPods e.d. kunnen geen gewone films, alleen MP4 en volgens mij oop MPEG bestanden. In elk geval zet dit programma ongeveer alle filmbestandsformaten om in het juiste iPod formaat.

DAARNA kan je ze importeren in je iTunes biblotheek, of aanvinken dat Videora dat voor je doet ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download de app. VLC werkt echt goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan elke film die ik download gewoon afspelen via de VLC-app!
Is nog gratis ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar is nu uit de app-store verwijderd... apple had de richtlijnen van VideoLan niet op gevolgd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja,dat is pech hebben.Ik ben blij dat ik hem op tijd gedownload heb.Ik heb vannacht nog een film gekeken en ik vandaag een VLC -app gedownload waar je film's mee kunt streamen.Gewoon in de App-store dus!
Converteren met handbrake en via Itunes erop zetten.