Welke smarthphone?

Ik zoek een mobiel waarmee ik op internet kan, muziek luisteren (geheugen ongeveer 8 gb) en natuurlijk kan bellen. Mijn budget is 200 euro weet iemand een goeie mobiel??

Weet jij het antwoord?

/2500

samsung galaxy s2

Ik heb samsung monte, kan dat allemaal. Alleen moet je wel zelf geheugen kaartje kopen. Hij was 130 euro, en dat was voor de zomer vakantie. Moet je hem wel via internet kopen. In de winkel is hij volgens mij 130-150 euro (prepaid dan)

Als je naar bv phonehouse gaat. Kun je een blackberry prepaid kopen incl gratis blackberry internet voor ?189,-- internet is gratis tot 1 juni en daarna kost het ?12,50 per maand. Je kunt dan ook gratis pingberichten sturen naar andere bb gebruikers en whatsapp installeren om ook gratis berichten te kunnen sturen naar andere smartphone gebruikers. Mijn voorkeur gaat uit naar vodafone prepaid. Maar je hebt ze ook van Hi.

iphone, blackberry, samsung galaxy of wave, htc, er zijn er veel hoor!!!

Samsung Galaxy Mini of een Apollo een optie voor je?

voor 200 euro een smartphone lijkt me android een goede keus. er is daar een groot assortiment in. Samsung galaxy mini galaxy apollo galaxy europe niet android samsung: wave monte Sony ericsson: Xperia x8 Acer: Betouch E140

Bronnen:
www.typhone.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100