het is helemaal wat je zelf fijn vind. persoonlijk heb ik liever de gewone twitter app. ik gebruik tweetdeck ernaast. je kunt met de "normale" twitter app meer vind ik. twitbird kan nog meer trouwens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik vind de officiële Twitter zelf fijner :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij tweetdeck moet je eerst alles gaan instellen enzo normale twitter is fijner maar als je twitter al helemaal begrijpt kun je tweetdeck er ook bij doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de gewone twitter kost onwijs veel batterij, waarom weet ik niet, ik had het van iemand gehoord. ik vind zelf Twitbird heel fijn :)