Is er voor de samsung galaxy tablet 10.1 iets zoiets itunes. Een programma waar je hem kan update of herstellen?

Is er een programma waar ik hem kan updaten of herstellen enz

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het schijnt dat de Galaxy tablet ook werkt met het programma 'Samsung Kies'.

Updaten kan ook vanuit de tablet zelf:
Ga naar ‘instellingen’–> ’over deze tablet’–> ‘software-update’

Herstellen vanuit de tablet:
Ga naar 'instellingen' -> 'privacy' -> iets dergelijks als 'standaardgegevens herstellen'