Waar kan ik een stap voor stap tutorial vinden voor dummies om de HTC Desire HD te rooten zonder problemen te krijgen?

Graag alles stap voor stap

Toegevoegd na 17 seconden:
alvast bedankt

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik wil hem enkel en alleen rooten verder niets. Mag wel als het maar niet met risicos komt lopen.

ik wil gewoon mijn zelfde uiterlijk als nu dus verder geen problemen.

en als je hem update doet hij hem dan unrooten?

Of zijn er dan geen OTA updates meer mogelijk?

Toegevoegd na 4 minuten:
Het zelfde uiterlijk is dus gewoon sense standaard
En zou het een nederlandse guide kunnen zijn?
Want ik ben nog maar een dummie in android maar wil wel graag een gerooten desire hd
Hopelijk is dit genoeg informatie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Eerst even dit: je bent een "dummie", zoals je aangeeft. Je wil zelf niets uitzoeken, alles kant-en-klaar. Maar hoe weet je dan dat rooten voor jou voordeel oplevert?

Zo te lezen krijgt iemand als jij er alleen maar problemen mee, lees: een gebrickte telefoon (zoveel waard als een baksteen).

Maar goed, om je vraag te beantwoorden, zou ik beginnen met het programma VISIONary te downloaden: http://www.mediafire.com/?xhwc5m7f273l7b2

Sla dat op in een map op je PC. Je kunt nu:
1. met HTC Sync het bestand installeren op je Desire HD
2. of je mailt het bestand naar je Gmail en opent dit in je Gmail account in je Desire HD.

Dit programma is een kant-en-klare app om je gsm een temp- of permroot te geven. Ik zou beginnen met een temproot. Vink "Temproot on boot" aan en druk op de optie "Temproot now".

Maar ik adviseer je met klem om je eerst in te lezen in dit soort zaken, zodat je weet waar je mee bezig bent. BEZINT EER GE BEGINT!!!

Eigen risico natuurlijk, maar toch succes.