Bestaan er virussen voor de ipod touch?

Mijn mapjes waren vanmorgen inneens weg, en soms verdwijnen er app logo's

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja als je een jailbreak uitvoert en je ssh password niet vervandert bestaan er een paar waar je kwetsbaar voor kan zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt hem gejailbreakt? Dan kan dat gebeuren, met gewoon de originele Apple software kán dat niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen jailbreak
Ja er zijn echt zoveel virussen voor de iPod... Ik zou mijn Jailbreak maar snel ongedaan maken of niet meer internetten. Het beste kan je je iPod een nacht in de vriezer leggen. Succes ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alleen als je hem jailbreaked ben je gevoelig voor virussen op de Ipod. als je hem niet gejailbreaked hebt hoef je je nergens zorgen over te maken, apple controleert alles.