Weet iemand hoe PING! werkt?

Ik heb vandaag mijn BB ontvangen..
Maar ik kan mijn neven en vrienden niet toevoegen op PING.
Er staat steed wachten op autoris ofzoiets :S
En hetzelfde staat ook bij hun.
Weet iemand wat ik meot doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (6)

het werkt net als wifi en sms in een je kunt gratis sms en naar ander met ping dit is een onderlinge verbinding die blackberry`s en andere telefoons speciaal verbind
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet natuurlijk wel een internet verbinding hebben. Het is gewoon een chat programma, zoals MSN op je computer. PING is dus geen goede vervanger voor sms'jes, want je hebt lang niet altijd internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt een BIS aansluiting nodig, anders werkt het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je gewoon internet dan werkt het niet. Je moet blackberry internet service (bis) hebben. Dus als je die hebt dan kun je pingen. Die autorisatie betekent dat jullie bij elkaar toestemming moeten geven "accepteren" net als bij msn wanneer iemand je toevoegt
Hallo
Je hebt een ping ID. Je vrienden moeten die van jou invoeren en jij die van je vrienden. Dan pas kun je met elkaar pingen. Je kunt ook niet msn'en zonder het mailadres van de ander. Das net zoiets ;-) sc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij heb ik uitgelegd wat autorisatie is!
Heb je wel Internet verbinding? Check dit even door een site te openen in je browser. Kun je je email ontvangen op het toestel? Als je geen Internet verbinding hebt, maar dit wel hoort te hebben, moet je even contact opnemen met je provider. Heb je wel Internet? Doe dan het volgende: annuleer de uitnodigingen die open staan en wachten op autorisatie en vraag de mensen die jou uitgenodigd hebben ook deze te annuleren. Haal de batterij uit je toestel en stop deze weer terug erin. Je toestel gaat zich nu opnieuw opstarten. Controleer je BB pin en vraag iemand anders jou uit te nodigen. Als het goed is ontvang je nu de uitnodiging en kun je accepten. Bij sommige providers moet je eerst één keer gebeld hebben met het toestel om m aan te melden op het netwerk. Houd daar ook rekening mee. Hopelijk kun je hier even mee vooruit. Vaak werkt deze manier het snelst. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk even op http://www.pingenmetjeblackberry.nl/category/veelgesteldevragen/

Daar vind je veel vragen/antwoorden over de werking van pingen...

groetjes