Hoe kan ik de batterij van mijn Samsung Galaxy S langer mee laten gaan?

Ik heb een Samsung Galaxy S die draait op Android 2.2.1 met Darky's custom rom. Ik gebruik mijn telefoon de hele dag om te emailen, muziek te luisteren en af en toe een spelletje te spelen, maar de batterij gaat de heel erg snel leeg. Mijn vraag is dus: hoe kan ik mijn telefoon langer me laten gaan?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb de wifi en bluetooth al uitstaan en ik gebruik een bijna volledig zwarte achtergrond.

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik verlaat 's ochtends mijn huis rond 7:45 en ben pas rond 23:00 weer thuis en in die tijd gebruik ik mijn telefoon erg vaak.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik heb zelf voor dit probleem dit dingetje gekocht:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey dat ziet er goed uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik hem zelf voor mijn ipod touch maar je krijgt er ook een verloopje bij die in de samsung past. Verder kan je rechtstreeks (zonder verloopjes) elke usb kabel erin doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er bestaan ook modelletjes die op 4 AA batterijtjes werken, China toestanden (goedkope prulletjes)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou dan heb ik liever de mijne, is namelijk ook goedkoop maar geen prulletje.

Andere antwoorden (4)

Heb je dingen zoals latitude aanstaan, die aan blijven? Dat slurpt batterij! Of zet je 3G alleen aan als je het gebruikt, dan gaat je batterij ook langer mee :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja latitude staat inderdaad altijd aan. Hoe zet ik dit uit?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee hoe je dat uitzet eigenlijk.. Misschien nog een vraag om te posten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed idee.
Wat je niet gebruikt van opties uitzetten (bluetooth, wifi, etc.), schermhelderheid wat minder zetten (meer licht is meer energie), minder spelen / doen :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is ook beter voor een accu als je hem alleen oplaat als het moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Widgets toevoegen aan het begin scherm en dan klik je Samsung-widgets, iets naar beneden gaan en klik 'program monitor' aan. Dan komt dat op je beeldscherm, klik je het aan en sluit je na het gebruik van een applicatie de applicatie zodat het niet in de achtergrond doordraait wat veel stroom kost.