waarom kopen heel erg veel mensen een blackberry

het is alleen voor zaken mensen maar heel veel mensen uit mijn klas lopen met de bb...nou vraag ik me af is het echt zo'n goeie mobiel??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Het is niet alleen voor zakenmensen. Ook scholieren en studenten hebben veel aan een BB. Je hebt een wandelend kantoortje bij je en dat is wel zo handig als je op school zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom heel veel mensen een bepaald product kopen kun je natuurlijk het beste zelf aan ze vragen. Maar er zijn wel een algemene redenen te noemen. BlackBerry komt oorspronkelijk van de zakelijke markt en maakt daardoor kwalitatief hoogwaardige telefoons die er ook nog eens strak en mooi uitzien. Daarnaast kun je met een BlackBerry Pingen (gratis smsen) Persoonlijk ben ik meer een fan van de iPhone 4, maar die is wel een stuk duurder dan de meeste BlackBerry apparaten. Een typisch voorbeeld van zo'n populaire BlackBerry voor de consument is de nieuwe Bold 9780, die in het wit blijkbaar niet aan te slepen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op scholen is het vooral, er bij willen horen. Er zijn genoeg andere mobieltjes waar ook veel mogelijkheden op zitten zelfs meer. Ja en als je klasgenoten er een hebben wil je er ook een, zo werkt dat. Kies zelf wat je leuk vindt en bij je past en ga niet met de meute mee. Of je moet het zelf ook een geweldige mobiel vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een hartstikke duur ding en
het is een statussymbool geworden en
mensen apen elkaar graag na.

Daarom lopen er zo veel mensen met zo'n ding terwijl
ze het niet echt nodig hebben en vaak ook niet
echt kunnen betalen.
Of ze werken er keihard voor om maar "mee" te kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk dat het op dit moment vooral komt door community.

De blackberry heeft zijn eigen messenger (Blackberry Messenger, ook wel Pingen genoemd) Deze kan alleen op de blackberry en via deze messenger kun je dus gratis met anderen pingen (in plaats van smsen) via internet.

Aangezien iedereen zo goedkoop mogelijk wilt communiceren is dit een sterke zet van Blackberry.

Daarnaast is het al een tijd lang zo dat Blackberry veel features heeft om zowel sociaal als zakelijk veel apps te kunnen gebruiken zodat je alles op je telefoon kunt doen.