Wat is dit? (zie link)

http://link.marktplaats.nl/424657276

Ik weet dat het in de beschrijving staat.
maar ik raak vaak in de war van grote teksten.
Dat is dus de reden waarom ik dit vraag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is een telefoon houder voor je telefoon voor in de auto. Die bevestig je aan het rooster waar ook de lucht uit komt en dan kun je bv navigatie via je telefoon in de auto gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit apparaatje klik je aan de lamellen van de ventilator van de auto. Het is een iPhone houder voor in de auto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is een object waarmee je je iPod of iPhone vast kunt plakken aan de vooruit van je auto. denk hierbij zoals bij een tomtom, maar dan je iPhone.