WEten jullie een bedrijf waar ik voor 240 mijn ipod touch 4g 32gb kan kopen?

Bij MM laatst met btw actie ipod touch voor 288 euro min 16 procent voor 240 euro, nu is deze actie afgelopen en heb ik mijn ipod touch niet kunnen kopen weten jullie een nederlands bedrijf waar hij te koop is rond de 250 euro?

Toegevoegd na 51 seconden:
Eventueel in duitsland of belgie, op tweakers.nl mom 273 euro bij redcoon. Nog veel als hij eerst 240 euro kostte

Toegevoegd na 2 uur:
Ik wil een nieuwe ipod touch 4g 32 gb voor 250 euro, aangezien hij een tijdje geleden te koop was voor 240 euro lijkt mij 250 euro een goede prijs

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

www.marktplaats.nl
voor nieuw en 2dehands

Toegevoegd na 6 minuten:
http://link.marktplaats.nl/423778427
Daar is hij €225,-
Ik zou het niet laten verzenden.
je weet maar nooit