Welke provider heb je? Dus welke kaart mag je er insteken? Neem contact op met die provider en vraag je onlock code aan. Je zal van hun of een formulier krijgen die je in moet vullen, maar het kan ook online op websites. Daar vind je alle info die je moet weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet op hier mensen zijn die jou kunnen schrijven hoe je een simlock kunt unlocken en ook als dat iemand weet gaat deze dat zeker niet hier als antwoord neer zetten om deze persoon kan zich dan strafbar maken,om deze vraag is niet echt legaal die je stelt.
Dus ik weet niet eens waarom goeievraag deze vraag überhaupt hier toe laat.
Een tip van mij die legaal is,ga gewoon in een mobielstorewinkel en deze kunnen je meestaal voor tien euro je sim unlocken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De simlock verwijderen is niet per definitie illegaal en dit is eigenlijk geen antwoord op de vraag.