Nee ik heb ook een iPod maar kan niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ping is alleen een functie van de Blackberry. Wel kan je Whats'app downloaden waar je mee kunt "pingen" op de Iphone
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee het kan niett ,
maar je kan wel een ping toevoegen ; PingChat , heet het
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. Ga naar de AppStore en zoek naar Pingchat. Je kan dan pingen met iPods Blackberry en android telefoonen=Nokia, HTC. Het is ook nog gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, downloud 'wat's app' maar 0,79 euro. Daar mee kan je pingen als de gene met een bb een download hebben voor 'wat's app'. Je hebt ook ping voor allee Ipones dat heet 'pingchat'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee maar je kunt wel whatsapp gebruiken. Vind ik zelf een véél fijner programma!