Ik heb een iPhone 4 en moet dus met iTunes werken,maar vind het erg ingewikkeld.Hoe zet je muziek op je iPhone??

iTunes,hoe werkt het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Kijk hier eens: http://support.apple.com/kb/HT1351?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sluit je iPhone aan op je computer, laadt muziek in iTunes (er gewoon inslepen, of cd in de computer doen) en als de muziek in iTunes staat naar het tabje iPhone gaan, in de linker kolom. Hier kun je aangeven dat je muziek wilt synchroniseren, klik dan op synchroniseer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via iTunes de muziek op je Mac of PC synchroniseren met je iPhone 4...check youtube voor hulp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je klikt op bestand toevoegen. Dan klik je op dat bestand dat je in je muziekmap op je pc hebt staan en dan komt die muziek in je i tunes bieb.

Koppel je i phone aan.
Klik links op i phone, dan boven in beel op muIek.
Dan vink je die map aan, want die is dan in beeld gekomen,
Dan klik je op synchroniseren

Idd lastig, misschien handiger om het samen meg ienand te doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oooh, sorry, weer ziekelijk veel spelfouten. Ik probeer r echt op te letten...
Download eerst itunes op de computer via apple.com
Instaleer en open het
Eenmaal klaar , dan word je (als het goed is) door itunes aan het begin gevraagd om zich naar alle muziek op de computer te late zoeken
Doe dit alleen als je al je muziek geordend op de computer hebt staan ,anders krijg je alleen maar troep!(weet ik uit ervaring)
Heb je al je muziek nog op cd staan dan kan je het gewoon rippen (stop je cd erin ,open itunes ,druk bij de vraag "cd importeren in itunes?" op ja en hij is geïmporteerd)
Heb je alle muziek in je muziekbibliotheek staan
Verbind je iphone met de computer , wil je alle muziek die je in itunes heb staan , ook op je iphone hebben
Dan kan je simpel de functie "synchroniseren met itunes " aanzetten
En anders moet je het gewoon album voor album naar je iphone toeslepen