Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (7)

gewoon msn messenger, ga naar de app store en zoek op msn of windows live.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is gratis trouwens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eBuddy Pro
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ebuddy pro kost geld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
windows live messenger is gratis. en uitgegeven door Microsoft de makers van msn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dus? Hoef je mij toch niet te vertellen dat eBuddy Pro geld kost. Ik reageer alleen op z'n vraag.
Amadea
13 jaar geleden
Je reageert ja, maar het is de bedoeling dat je een antwoord geeft waar de vraagsteller wat aan heeft. Leg eens uit waarom dat een goede applicatie is. Waarom zou iemand die moeten nemen?
Nimbuzz!!!!!!!! Ideaal
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IM+. Ik heb alle genoemde geprobeerd: heel lang is eBuddy favoriet geweest maar vanwege een veelvoud aan crashes ben ik nu sinds enkele weken overgestapt op IM+. Werkt snel, je kunt offline weergeven, slechts zeer zelden een crash.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb trouwens de gratis versie...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Msn messenger is goed, en msn with push :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ikzelf heb msn messenger maar best vaak ligt die server eruit dus kun je beter ebuddy erbij instaleren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eBuddy of eBuddy pro. De pro versie is betaald en bevat wat extra functies, maar de gratis versie is prima! Ondersteunt push berichten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding