Waarom is mijn iphone4 batterij zo snel op?

Mijn iPhone 4 op standbij verlies elke uurtje 2% batterij. Hoe kom dat? Is het normaal van iPhone 4?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (9)

Dan heb je te vaak opgeladen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb net een nieuwe en hij gaat even snel leeg als mijn 3 jaar oude 3g :S
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of het is zo dat je batterij lam is omdat deze te vaak is op geladen, of je hebt teveel programma draaien op de achter grond
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt van je instellingen af. Push notificaties voor mail en andere programma's maken dat ie met regelmaat verbinding maakt met internet. Of wifi en Bluetooth aan laten staan neemt ook wat stroom. Mijn oude 3G is, na snachts opgeladen te zijn om een uur of twee leeg. Of eerder bij intensief gebruik. Misschien stekt dat je ook wat gerust ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bluetooth en wifi uit helpt meestal al heel veel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waneer je accu te snel leeg is kan aan verschillende dingen liggen.
je data roaming staat aan dus om de X tijd gaat je IPhone wel of niet standbij kijken of er mail is. Zet 3G uit als het niet nodig is G3 is alleen sneller met data niet met praten. Zo ook WIFI, Bluetooth en navigeer niet meer dan nodig. Deze gebruiken nogal wat aan energie. verder is het een telefoon geen spelcomputer (die zijn na 8 tot10 uur ook leeg). Ook de ene app gebruikt meer als de ander en sommige zijn verslinders. Het lijkt vaak ook dat de accu snel leeg is maar kijk maar eens hoe vaak je hem toch stiekem gebruikt (even kijken hoe laat het is) of is er een goeie vraag?
Maar als al die hiervoor genoemde dingen uit zijn en je legt je Phone 26 uur weg en kan dan niet meer bellen ja dan is er toch iets mis met je accu.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op zich is het normaal dat de batterij iets leegloopt als je hem aan hebt staan, maar je kunt altijd checken of je alle apps hebt uitgeschakeld, en met name de Wi-Fi verbinding, deze slurpt echt energie. Mocht je wat xtra power willen voor onderweg, dan kun je altijd een losse iphone batterij kopen, je hebt ze zelfs als case model. Zelf heb ik een losse batterij altijd standaard in de tas zitten, want het is toch wel verdomd handig om altijd voldoende capaciteit te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een probleem van de iphone 4
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is dat normaal bij smartphones