ja, maar ben 90% zeker van mijn antwoord dus anders even bij dixons navragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar je kan hem gewoon weer op de fabrieksinstellingen zeten voordat je hem afgeeft. Behalve als hij helemaal kapot is, dan komen ze er achter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja had ik ook gedaan en toen ging hij stuk .......
Nieuwe moeten kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt geen garantie meer maar als je je ipod update is de jailbreak weg, dus zullen ze er niks van merken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dan heb je geen garantie meer, en die verzekering is dan waarschijnlijk ook niet meer geldig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is het zo dat als je hem weer op de computer aansluit en verbonden bent met I tunes je hem in de fabrieksinstellingen terug kan zetten. Dus alles hiervoor is niet waar.