Hoe kan ik met een iPhone, foto's en bestanden op een andere telefoon (niet iPhone) of computer plaatsen zonder kabel oftewel met Bluetooth?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (5)

Beide toestellen op bluetooth zetten en aan elkaar bekend maken. Dat wil zeggen een wachtwoord uitwisselen. Ga nu op het plaatje staan wat je wilt versturen en ga naar het menu. Geef in het menu opdracht om het plaatje per bluetooth te versturen. Ik denk wel dat je voor elk plaatje apart opdracht moet geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan in presipe alleen bluetoothen van iPhone naar iPhone tenzij je telefoon laat jailbreaken en via je computer moet je met een Bluetooth stick doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede iphone app heet "bump" zonder snoertjes etc. en het is nog gratis en grappig om te doen ook!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De bestanden naar jezelf mailen, kan ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De app Dropbox laat toe al je bestanden te synchroniseren. Het kan op Mac,Windows en Linux.