Wat zijn nou de echte verbeteringen tussen de 3ds die 25 maart gaat uitkomen En tussen de dsi

Ik ben voor plan om een 3ds te gaan kopen 25 maart
Maar eigenlijk zie ik er alleen maar nadelen in als ik hoor dat de prijs varieert rond de 250 euro
En dat alleen maar voor een 3d schermpje
Kan ik dan niet veel beter de dsi nemen
In prijs kwaliteit verhouding is ie toch veel beter

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
ik wil die ook gaan halen, ben benieuwd wat voor antwoorden hier op komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn al flinke klachten over het 3d-schermpje: als je langer dan 25 minuten speelt, krijg je er koppijn van. Ik zou er niet aan beginnen met deze 'eerste generatie'.

Het beste antwoord

Ik moet zeggen dat de prijs bij de release behoorlijk fors lijkt. Wanneer je je bedenkt dat de gemiddelde smartphone €400 kost en een iPhone rond de €600, dan valt de prijs wel mee.

De 3DS is inderdaad een evolutie op de DSi. Naast het 3D scherm, mag je er vanuit gaan dat de 3DS een veel krachtigere processor bevat en veel meer geheugen om die 3D beelden te genereren. Daarnaast zit er een analoge stick op, iets dat iedereen op de DS(i) mist. Ook bevat de firmware veel verbeteringen. de 3DS zal ook 3D filmpjes tonen enzo.

Ik ben gister bij de launch event geweest en heb eerder al onderstaande artikelen geschreven. Voor mijn gevoel is de 3DS de meerprijs waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.