Waarom wordt het Engelse woordje 'the' op de iPod automatisch in hoofdletters geschreven? dus: THE.

Is dat een afkorting of zo? En kan je het veranderen, ik typ nogal vaak Engels op m'n iPod

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Veranderen kan niet, of je moet de hele autocorrectie uitschakelen.

Je kunt wel een extra toetsenbord toevoegen, om te kunnen switchen tussen Engelse en Nederlandse spellingscontrole. (zie algemeen - toetsenbord - internationale versies)
Vervolgens kun je met een klein wereldbolletje op je toetsenbord switchen tussen de toetsenborden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je de optie autocrorrectie aan staan? Als je die uit zet heb je nergens meer last van