Ik heb een samsung monte 5620. Maar nu kan ik niet meer internetten, iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb met kpn een abonnement met internet! Maar ik kan nu niet meer op internet. Als ik op internet wil zegt die: Onvoldoende geheugen. Kan toepassing niet starten.
Ik weet dat ik nu de cookies of iets moet wissen, maar dat staat dus in het internet menu en daar kan ik niet eens inkomen.. Het ligt niet aan mijn geheugen kaart want daar is nog 1.5 gb vrij!
Ik heb wel snaptu gedownload en die eiste nog al wat geheugen en dan zegt die soms onvoldoende geheugen, maar tot nu toe kon ik altijd de cookies weer wissen.. Nu niet meer dus..

Heeft iemand tips of iets?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

neem een internet abonnement op je telefoon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb ik al grapjas! Het staat er ook in! Als je even goed leest!