komt er ook een goeievraag app voor Blackberry?

zoals zijn voorganger voor de Iphone/ipod, komt er of is er al een app voor blackberry ? ik heb hem wel op mijn ipod maar wil ook op mijn blackberry hebben zodat ik in de trein ofzo kan lezen en antwoorden

dank u.

MysteryGuitarMan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe maar niet, GuitarMan. Dan moet ik ook nog een Blackberry in mijn Avatar zetten.

Het beste antwoord

Je kunt de mobiele pagina van GV gewoon op je brakberrie-browser gebruiken. Zie in de blauwe balk bovenaan het scherm: mobiel. Werkt niet echt snel, maar prima genoeg om wat te doen te hebben in de trein.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gee-zas, wat is je probleem is een normale vraag! jaloers ofzo ?
Kimath
13 jaar geleden
huh? Het is toch een goed antwoord, er is geen app, maar je kunt de mobiele versie gebruiken. Van mij een plus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgende keer niet zo zeuren over ´´brackberry´´