wie kent een smartfone met minimaal android 2.2 en minimaal 1 gigabyte intern geheugen voor maximaal 200 euro?

wie weet waar ik er een kan kopen hebben jullie links naar betrouwbare sites

Toegevoegd na 1 uur:
met extern geheugen bedoel ik het standaart geheugen in de gsm zelf en niet een meegeleverde sd kaartje of zo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

www.Kijkshop.nl heeft er planty.

Maar wat bedoel je met 1 gig intern?
Het geheugen wat het systeem gebruikt, of je opslaggeheugen ( welke meestal uit te breiden zijn met microsd kaartjes. )?
Mocht dat de vraag zijn dan ben je rond 100,- a 125 al wel klaar.
Dergelijke kaarten kosten haast niets en bij de meeste worden dergelijke kaartjes er al bijgeleverd.

Android is up te daten.
Zeker als je kijkt naar de goedkope Gio.
Android versies 2.2 t/m 2.7 en zelfs android 4

Intern geheugen is uitbreidbaar tot 32GB, en er wordt een
2 Gb kaartje bijgeleverd.

Zeer brede ondersteuning en veel custom roms ( firmware ) aanwezig.
Oa bij xda developers en tweakers.net

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457001/0

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1209425

Prijs is afhankelijk of je een prepaid of een los toestel koopt.
Doch een dergelijke simlock is ( legaal ) eenvoudig te verwijderen.

http://www.kijkshop.nl/product/33912/4842-4860-4866/telecom/prepaid-op-netwerk/vodafone/vodafone-prepaid-samsung-s5660-galaxy-gio/

Toegevoegd na 45 minuten:
Even reageren op je aanvulling, dan wordt het al een stuk lastiger,
daar deze in een geheel andere prijssegment vallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij aldi hebben ze er nu een in de aanbieding.