hoe maak ik zonder bedrijf apps voor de iphone?

- De prijs maakt niet uit.
- het maakt ook niet uit of het in de app store komt. (het liefst wel)
- Ik heb windows 7.

(graag in stapjes uitleggen)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou ik ook wel graag willen weten...
Iemand antwoorden?

Antwoorden (5)

Volgens mij (weet niet 100% zeker) is de officiele developer tool van Apple alleen voor Mac..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet je eerst registreren als developer voor Apple apparaten:
http://developer.apple.com/devcenter/ios/index.action

Toen ik voor het laatst keek moest je nog jaarlijks rond de EUR 100 aan Apple afstaan om überhaupt een developer te mogen zijn.

En ik heb vernomen dat je alleen op een Apple computer apps kan maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is idd een mac voor nodig om de SDK te installeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Objective-C. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn programma's voor die zonder programma taal Apps kan maken. Apple heeft een eigen sdk maar er zijn ook andere, zoals gamesalad alleen is er nogal veel tijd en geduld nodig om een app (game) te maken. Weet ook niet zeker of dit voor Windows is, ik heb namelijk een Mac.