Nee denk voorlopig niet je kan wel jailbreaken met limera1n en greenpois0n
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat zal eerst wel niet gebeuren, er is nog geeneens een goede jailbreak voor ios 4.2.1 en ios 4.3 staat alweer voor de deur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar hoezo heb ik hem wel gejailbreakt op de nieuwste os??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap je antwoord niet?
Geej jailbreakme meer. T is wachten op rubyra1n of wat de dev team ervan fixt. Die zijn op dt moment aan t wachten totdat 4.3 uitkomt. Wel raar though dat ze de 4.2 jailbreak uitbrengen als 4.3 uitkomt.

De 3g is al wel untethered te jailbreaken met ios 4.2.
Tethered jb'en is wel mogelijk met de iphone4.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee Dat Laten ze Staan Voor mensen die die versie nog hebben, Daaar komt nooit verandering in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jailbreakme is alleen mogelijk voor iets oudere versies. Met de laatste versies heeft apple het gat al hersteld, daarom zijn de versies steeds weer met een nieuwe tool te jailbreaken omdat ze steeds een andere manier vinden om het open te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nooit meer, de exploit via jailbreakme.com is door apple voorgoed gedicht, purplera1n, l1mera1n, r3dsn0w zijn de tools om in de toekomst te jailbreaken