Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik nu het beste een klacht indienen?

Ik heb via de KPN winkel mijn 5 weken oude Nokia N8 laten repareren maar er is alleen een update gedaan en niet gekeken naar het probleem dat hij niet meer aan gaat. De telefoon is drie weken weggeweest. Waar kan ik nu het beste een klacht indienen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
502

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Op onderstaande link staat onder kopje mobiel wat je kan doen, het kan op verschillende manieren. Mailen, schriftelijk en ook per telefoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is nokia die de reparaties uitvoerd, alleen je hebt de telefoon bij kpn gekregen/gekocht. Ik denk dat je het beste nokia kunt gaan bellen of mailen en dat je daar de klacht indient. (Nummer kan je zo opvragen bij de winkel) succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
KPN is de contactpersoon, niet Nokia, dat is de fabrikant. Als consument gaat alle contact via de verkopende partij, en zijn zij verantwoordelijk voor het afhandelen van dergelijke zaken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding