hoe groot is de gemiddelde app?

ik ben van plan een tablet met 8GB ruimte te kopen, maar ik ben bang dat het te klein is voor wat ik wil doen.
Ik wil vooral youtube filmpjes bekijken, maar ook bijvoorbeeld angry birds (ofzo.) downloaden

Toegevoegd na 37 seconden:
PS: is er ook een goeie vraag app?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Welk merk tablet bedoel je? De gemiddelde grote van een app van Apple wil nog al eens verschillen met die van bijvoorbeeld Blackberry. Sowieso zou ik een tablet met minstens 16gb nemen, 8gb is erg snel vol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb een Ipod Touch, en ik heb al voor 17GB apps.
Nou heb ik er wel heel veel hoor.
Het scheelt heel veel, sommige apps zijn eigenlijk niet veel meer dan een link naar een site, maar het downloaden van Prince of Persia kostte wel even tijd.
Ik heb even zitten kijken naar de ruimte die apps innemen, sommige zijn maar 8 mb of zo, en sommige 77, bijvoorbeeld.
Dus op zich niet zoveel.

Als je filmpjes ook op je tablet, zou ik helemaal een grotere nemen, want video's nemen heel veel ruimte in.
Als je filmpjes online kijkt, kost het natuurlijk geen ruimte op je tablet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een iPod touch 32 gb ik heb wel al veel apps maar ik heb maar 10gb gebruikt ofzo FIFA 11 is wel een groot bestand 1 gb! Angry birds is niet zon groot bestand opzich is 8 gb oke. Anders zal ik een 16 gb kopen.
XD
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de iPod touch en iPad, allebei 64GB en heb er voor 25GB aan Apps op staan, een simpele App is 10MB, maar een beetje spel is al 100MB en ik heb er ook van meer dan 1GB.
Dus aanbevolen is minimaal 32GB, met de 8GB kom je zeker te kort als je er ook nog foto's en filmpjes op wilt hebben!

Toegevoegd na 3 minuten:
Er is geen App voor goeie vraag, maar op http://m.goeievraag.nl/ kun je ook goed terecht!