opgeslagen smsjes overzetten van ene naar andere nokia is dat mogelijk?

Ik had een nokia 6200 en nu een nokia e5
Op mijn ouder nokia heb ik een map opgeslagen sms berichten die ik eigenlijk graag wil bewaren/overzetten naar mijn nieuwe mobiel
Is dit mogelijk en zo ja hoe?
De smsjes kan ik niet op de geheugenkaart zetten en zo overzetten. Ze staan echt in een aparte map opgeslagen berichten op de oude telefoon. Ik kan ze ook nergens anders meer naar verplaatsen op die telefoon.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (4)

er kan geloof ik geen geheugen kaart in de oude 6200.
Je kan ze hoogstens doorsturen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan het wel met een sony ericsson
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij elke telefoon die ik ooit heb gehad, kon je de smsjes wel op de simkaart zetten. Dus als je bij je inbox bent en je hebt een smsje geselecteerd, dan zou je bij opties moeten kunnen kiezen, "verplaatsen naar simkaart" Dan doe je die simkaart in je nieuwe telefoon en dan kan je ervoor kiezen om ze weer van je simkaart op je telefoon te zetten, maar als ze op je simkaart staan, dan kun je ze altijd gewoon lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nokia PC suite (of OVI heet het tegenwoordig) Dan kan je al je smsjes uitlezen en een backup van maken.
Dit programma wordt standaard bij een nieuwe Nokia geleverd, maar je kan het ook gratis downloaden van de Nokia website.