Mijn Nokia C3 loopt steeds vast, wil hem terugbrengen/ruilen maar 'inruiltijd' is voorbij. Wat kan ik nu doen?

Ik heb een maand en een paar dagen de Nokia C3 in mijn bezit. Alleen heb ik een aantal probleempjes: het toestel loopt steeds vast en start opnieuw op (als ik bijv. muziek ga luisteren, ga internetten, smsen etc.) Nog een probleem: thuis zit ik op wifi op internet en de telefoon maakt uit zichzelf verbinding met betaald internet. Ik heb de instellingen zo ingesteld dat hij eerst vraagt welke verbinding hij moet kiezen, en terwijl ik op wifi heb geklikt gaat hij nog steeds naar betaald internet.
Hierdoor is er in totaal in 4 dagen 15 euro beltegoed opgeraakt.

Door deze 2 dingen wil ik hem terugbrengen want zo kan ik echt geen mobiel gebruiken. Volgens mij mocht je hem in 30 dagen ruilen maar die zijn alweer voorbij.
Ik wil hem wel ter reparatie opsturen naar de garantie maar dit valt toch niet te repareren, want ik kwam erachter dat dit bij ALLE Nokia C3 toestellen gebeurd.
Ik kocht hem bij de MediaMarkt.

Wat zijn de regels van de garantie?
Kan ik nog een tegoedbon krijgen of kan ik hem toch ruilen voor een ander mobiel?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik gebruik de c3 wel naar volle tevredenheid, ook met wifi gaat 't goed. Dus geldt niet voor alle toestellen. Ga terug naar de media markt en leg het probleem uit. Waardeloze organisatie als ze moeilijk doen over die paar dagen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100