Waarom doet mijn Blackberry App World het niet??

Als ik een Blackberry App World ID wil aanmaken, doet deze het niet.. hij blijft laden (wel een uur lang) en er is verder geen voortgang. Ik heb vervolgens een ID proberen te maken op de PC, maar deze doet het niet op me blackberry.. Dus what to do?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Langs gaan bij je provider
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb precies het zelfde! jij al een oplossing?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb exact hetzelfde probleem! Echt heel vervelend.
Maar ben bang dat we gewoon moeten wachten op een nieuwe versie van appworld, want volgens mij heeft iedereen met deze versie problemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn provider geeft aan telefoon aan laten staan, batterij eruithalen en de sim ook. dan 3 minuten wachten en er weer in stoppen, ik ga het nu proberen