hoe kun je "handsfree"bellen met samsung galaxy s--> zie uitleg

Ik heb een samsung galaxy s, toen ik mijn telefoon kreeg zaten er "oortjes" bij die gebruikt kunnen worden voor muziek maar ook om te bellen, als ik deze er in stop kan ik niet zo bellen via die oortjes ook zie je op je scherm dan zoon knopje headset maar ook als je daar op klikt doet hij het niet, staat dat headset op je scherm dan alleen voor bluetooth headset? Kun je met de samsung galaxy S wel via de "oortjes" bellen en zoja hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.7K

Het beste antwoord

In principe moet je met de meegeleverde "oortjes" kunnen bellen. Waarschijnlijk heb je ze niet goed aangesloten. Het gaat bij de Galaxy S namelijk wat zwaar. Probeer het stekkertje er goed in te duwen, het laatste stukje een beetje harder duwen.
Het is een veel gehoord probleem, maar hiermee zou het echt moeten lukken.
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ben ik bang dat hi jhet bij mij gewoon niet doet, want ook dat heb ik al geprobeerd! maar tnx +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een kans dat je een gewone koptelefoon ook kunt gebruiken. Dan gebruik je wel de microfoon op de Galaxy S zelf. Dan kun je ook zien of het de headset is, die kapot is, of de stekker van je Galaxy S. Suc6, want het is wel ene toffe telefoon!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haai, Nou ben ff langs de vodafone shop geweest, en idd het oortje was kapot nu een nieuwe, maar je moet inderdaad hard duwen wil die werken verders zeker een top telefoon.
En top advies van jou! +1 bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super thnx