HTC desire of HTC Desire HD

Welke is beter?

Ik was vandaag naar belcompany gegaan en heb gekeken of de schermen het zelfde waren qua kleur. Gek genoeg vond ik de desire het beste de kleuren weergeven.

Hoe komt dit en is het ook zo of heb ik het toch echt mis?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het gaat ook niet om het scherm maar om de opnames. De HD heeft een 8mp en de gewone een 5mp camera. de HD kan in 720HD opnemen en de gewone niet.