Melding op blackberry

Ik ben niet zo thuis in de blackberry en nou komt er iemand naar me toe dat deze steeds een melding krijgt in de blackberry messenger:

This chat doesn't have a subject. set a subject in the menu. Weet iemand of dit normaal is of anders hoe je deze melding weg krijgt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

gebruik zelf geen blackberry messengeer, maar kan een fout zijn van het programma of van de gebruiker!

Als het een fout is in het programma (wat me niet lijkt) kan je het best je BB even aan de computer hangen Blackberry desktop Manager open en telefoon updaten!

Als het een fout van de gebruiker is gewoon blackberry messenger even opnieuw opstarten en gewoon stap voor stap doen wat logisch lijkt... Krijg je weer een fout melding, ga dan 1 stap terug en probeer het opnieuw!

Lukt het uiteindelijk nog niet kijk dan op www.crackberry.com (een bb forum in het engels) waar alle vragen bijna wel behandeld zijn! Kan je het nou nog niet vinden stuur dan even een PM'etje

Enige vraag die overblijft! Heeft de telefoon wel BES/BIS oftewel blackberry internet??? Is namelijk wel nodig voor Ping'en daar kan fout-melding ook vandaan komen...

Succes