Mijn Ipod Touch 3g scherm zit een dikke barst in, heb hem rond oktober gekocht, heb ik nog garantie? (mediamarkt)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat denk ik niet... die barst zat er niet toen je hem kocht, en volgens mij is scherm net iets waar geen garantie op zit ( het glas dan) Ik zou als ik jou was even bellen met het bedrijf waar je hem gekocht hebt, zij kunnen je daar meer over vertellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas. Meestal is een barst in het scherm je eigen schuld. Dus nee het valt niet onder de garantie. MediaMarkt zal niets voor je doen. Je zou eens contact op kunnen nemen met je provider. Zij willen jou immers als klant niet kwijt. Misschien zullen zij zich coulant opstellen.
Succes.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zie nu oas dat het niet om een telefoon gaat. Loop eens binnen bij een Apple Store.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je toen een verzekering voor hebt afgesloten wel:)