Wat zou een betere keus zijn tussen deze telefoons

ik twijfel best wel tussen 2 telefoons..
De samsung galaxy apollo (I5800) voor 149,95 met t-mobile prepaid..
Of
De samsung S5250 Wave met hi prepaid..

Is er een bepaald verschil tussen de toestellen?
Aangezien ik veel reacties had gezien dat de samsung star niet zo goed was.. En daarom open ik deze vraag:")

B.v.d!

Groetjes & Fijne feestdagen

Toegevoegd na 42 minuten:
Het gaat om die:
http://www.wehkamp.nl/computers-telecom/mobiele-telefoon-abonnement/prepaid-telefoon/hi-prepaid-+-samsung-s5250/C09_E05_E11_736020/?PRmin=20&PRmax=135&F=1,7,2,17,22&PI=1&SM=5
(Wave)

of
Die:
http://www.wehkamp.nl/computers-telecom/mobiele-telefoon-abonnement/simlockvrije-telefoon/samsung-t-mobile-galaxy-apollo-i5800-t-mobile-prepaid-samsung/C09_E05_E21_736485/?PRmin=25&PRmax=600&F=1,5,4,17,22&PI=2&SM=1

Toegevoegd na 42 minuten:
Iemand nog opmerkingen erover?

Toegevoegd na 17 uur:
Ik heb al beetje gezocht naar Bada en Android apps.. bij Android zijn er wel meer, maar games, en (soort van) ''muziekinstrument'' apps trekken ook wel mijn aandacht..

Toegevoegd na 19 uur:
Er mogen ook andere telefoons aangeraden worden! Het liefst met Wi-Fi en touchscreen zou fijn zijn.. en max. 150 euro, of iets meer als je dan ook in termijnen kunt betalen..

Toegevoegd na 1 dag:
Oke, net nog even gekeken, maar die andere telefoon (samsung wave 2 (I5250) is tijdelijk niet leverbaar o.i.d..
Is het waard erop nog te wachten, of gewoon de samsung galaxy apollo te kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat vind je van Symbian dan? Die kent ook wel wat goedkope telefoons.
Of wil je per se één van de twee die jij noemt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het mag van alles zijn, die 2 die ik vond was slechts der indicatie we me leuk leek en wat ik had gevonden die ik leuk vond.. Mag verder ook andere suggesties geven:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb uiteindelijk de Samsung Galaxy Apollo i5800 gekocht! Bedankt iedereen!

Antwoorden (5)

De samsung S5250 wave is de beste egt waar neem die!! en ja Samsung star is niet goed!

veel plezier met je mobiel ik zou graag nog willen weten wat je gekozen hebt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!
Misschien heeft u er nog meer aan om naar de linkjes te kijken?
Blijft u nog steeds bij uw mening?
en.. waarom kan ik beter de wave kiezen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Samsung Star is niet goed? Kun je dat ook uitleggen dan? Heb je er één gehad? Ik ken een aantal mensen die heel blij zijn met hun Samsung Star hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja.. na paar maanden zou die vastlopen vaak.. en na 3/4 jaar ongeveer touchscreenscherm op de samsung star overleden zijn.. tenminste.. volgens sommige..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toevallig wou ik er een kopen ja. Toen zei de verkoper zou je dit egt doen? nou dat zegt niet zomaar de verkoper hij zegt ook dat ie alleen als ie valt er krassen op zitten dus nam ik maar een nokia C7-00 (die zou je ook kunnen nemen) en daar ben ik dus hartstikke blij mee en je moet weten hermannetje dat een verkoper dat niet zomaar zegt over zijn mobiel.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi toestel! Valt alleen wel buiten mijn budget denk ik.. 150 euro is toch wel de max denk ik..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wou de verkoper niet toevallig gewoon meer geld uit je broekzak halen? De C7-00 kost namelijk nogal wat meer dan een Samsung Star.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh ik denk het niet hoor. Want de verkoper is toevallig de beste vriend van mij. Hij liegt niet zomaar maar uhh The Game jah das waar 150 is meer dan genoeg voor een mobiel maar ik heb al 10 jaar 1 mobiel dus d8 koop een nieuwe voor nog eens 10 jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er plezier van hebt, waarom niet?!
Veel plezier met je nieuwe mobiel:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb uiteindelijk toch de samsung galaxy apollo i5800 gekocht!!! Kan niet wachten tot ik hem thuis heb!:")
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh wat fijn dat je al een keuze hebt gemaakt!
egt heel veel plezier ermee! (L)(W)
Als je op de volgende link klikt zie je de verschillen en overeenkomsten. Verder kan ik je niet helpen aangezien ik geen van beide telefoons bezit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is ook altijd handig om even een aantal reviews erbij te pakken. Daarin staat wat mensen van hun telefoons vinden, zowel de positieve als de negatieve kanten. Succes met kiezen (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neem de De samsung S5250 wave die is top
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat de vraagsteller meer baat zou hebben bij je antwoord als je uit zou leggen waarom..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou ik wel fijn vinden inderdaad..
zelf heb ik de apollo en ben er gematigt tevreden over, goed scherm, goede foto's android werkt ook goed, niet te groot, nadeel is dat je geen gewone koptelefoon kan gebruiken als je belt. gps doet het ook niet schijn algemeen probleem van de galaxy serie te zijn.

de wave is parade paardje dus is beter maar groter en sneller, maar of bovengenoemde probemen daarmee opgelost zijn...

op beide toestellen mis ik letter een opnemen en ophangen toets die niet touch screen is, maarja die heeft de N8 of Iphone ook niet meer, mag je met je neus opnemen als het koud is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet de keuze in dit geval voornamelijk laten afhangen van het besturingssysteem. Kies je voor de Wave dan kies je voor Bada. Kies je voor de Galaxy, dan kies je voor Android.

Ik heb zowel Bada als Android mogen testen. Beiden hebben voor- en nadelen. Android is een wat zwaarder OS waardoor de telefoon soms wat performance problemen kan hebben. Bada is wat dat betreft een stuk vlotter. Het nadeel van Bada is dat er wat minder apps voor beschikbaar zijn dan voor Android. Van de andere kant zijn alle essentiële apps (o.a. buienradar) gewoon op Bada te vinden.

De beste keus hangt dus van jezelf af gezien de hardware van beide toestellen vrijwel gelijk is. Wellicht is het handig dat je voor jezelf een klein lijstje maakt met de dingen die voor jou belangrijk zijn.