Waar kan je het goedkoopst een iPod touch kopen?

Ik keek op de site van mediamarkt en daar is de iPod touch al voor 199 euro! (+ verzendkosten 5 euro) Is hij ergens nog goedkoper?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

ik zou het eigenlijk niet echt weten dit is inderdaad al wel heel goedkoop maar misschien moet je gewoon even op het internet rond kijken en heel veel zoeken. sorry dat dit niet egt een fijn antwoord is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb de mijne een tijdje geleden voor ongv. 160€ gekocht (8GB) by de saturn, ik weet niet zeker hoe duur die nu is, maar dat hangt ook een beetje af van hoeveel GB je erop hebt staan. (En ik heb de iets oudere versie zonder camera enzo)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier vergelijk je 28 winkels

Toegevoegd na 36 seconden:
je moet ongeveer van elk bedrag 20 euro aftrekken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
199 euro is momenteel wel het goedkoopst voor een 8GB, maar als ik advies mag geven kun je beter een 32GB of nog beter een 64GB kopen, de 8GB staat namelijk heel snel vol!