Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iemand enig idee of er iets als installous voor iPhone is maar dan voor de BlackBerrie? :$

Toegevoegd na 7 minuten:
Sorry voor de spelfout in de vraag.

Ik wil graag net als met iPhone gratis apps kunnen downloaden op mijn blackberry, is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
554

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zo ver ik weet is er geen speciale app voor!

Maar aangezien je bij blackberry je telefoon niet hoeft te "kraken" en niet alleen via iStore of iTunes apps hoeft up te loaden, maar gewoon via je datakabel of sd-kaart apps die je van internet pluktop je bb kan zetten (of gewoon direkt downloaden via site), kan je gewoon op internet zoeken naar gratis apps en die allemaal zonder probleem er op knallen!

Dus zoek gewoon eens via piratebay of vuze naar aaps for blackberry! Of kijk op het forum van www.crackberry.com !!! Denk dat het niet bestaan van zo'n programma (of de bekendheid er van) komt doordat je niet eerst in je telefoon hoeft in te breken om hem te laten functioneren!? Zal vandaag nog eens rond kijken vragen maar denk niet dat het bestaat!

Succes

Toegevoegd na 1 uur:
Of kijk eens op: http://www.blackberryseeker.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Installous is illegaal en dus strafbaar, gratis is diefstal!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat weet ik, ik vraag ook alleen of het mogelijk is, ik zeg niet dat ik het wil gebruiken, nieuwschierigheid ;)
Nee. Hij bestaat (nog) niet, dus laat je niet misleiden door sites die zeggen dat hij wel bestaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding