Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik mijn ipod touch herstel, ben ik daarna mijn muziek en apps kwijt? En als ik hem update?

Ik gebruik eigenlijk geen iTunes voor muziek, maar een gratis programma. Ik heb een jailbroken ipod, dus de apps heb ik ook allemaal gratis.

Toegevoegd na 6 minuten:
Als dat het geval is, hoe moet ik mijn muziek dan in iTunes zetten?

Toegevoegd na 7 minuten:
En mijn apps?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
730

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je het herstelt raak je alles kwijt, maar als je hem update niet.. Maar omdat je het heb gejailbreakt, raak je alles kwijt als je hem update. Maar er is al een jailbreak uitgekomen voor 4.2 dus stel ik het volgende voor:

1 Ga naar Cydia en download AppBackup
2 Open de applicatie en maak een backup van al je data, het lijkt wel alsof het vast hangt, maar het hangt niet echt vast. (kan 10 min duren)
3 Download OpenSSH in je ipod en dan all je bestanden er in zetten
4 Nadat je ipod heb geupdate naar 4.2 EN weer heb gejailbreakt, download je opnieuw Appbackup en download je openssh
5 Installeer je apps
6 Upload de TAR bestanden die je op je computer hebt naar je ipod
7 Open je Appbackup -> All -> Restore

(Dit heb ik allemaal van een site, alleen ben ik de link kwijt)

Toegevoegd na 1 minuut:
(ik had alles op een kladblaadje staan voor het geval je afvraagt hoe ik dit dan toch weet)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt duidelijk, maar wat zijn TAR bestanden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn de bestanden die je via SSH heb gezet op je computer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oja tnx.

Andere antwoorden (2)

Ja, een herstel van de ipod touch maakt het interne geheugen leeg en zet de firmware erop. Je moet daarna zelf alle apps, muziek etc. er weer opzetten door te synchroniseren.
(Lees meer...)
paulus811
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Als je vanaf nu Itunes wilt gebruiken, moet je daar eerst de muziek importeren. Hoe dat werkt kun je eenvoudig in de Help van Itunes vinden.
Ja op het moment dat je de update uitvoert, word de gehele ipod leeg gemaakt, maar geen zorgen, die bestanden staan als het goed is nog gwn in itunes, en kun je ze daarna er gewoon weer opzetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar ik gebruik CopyTrans manager, ik weet niet of je dat kent. Daarvoor gebruik ik dus geen iTunes.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding