Als ik USB drive op mijn iphone heb gedownload, wat heb ik dan nog nodig?

ik heb het gedownload via cydia.

Toegevoegd na 19 minuten:
maar ik kan geen gewone USB stick er in doen.
moet ik er niet iets extra,s in doen?zodat ik er wel een usb stick in kan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet een drive aanmaken in het programma, en dan kiezen in welke mode je heb wil hebben. Dus alleen Itunes, itunes + schijfherkenning of alleen schijfherkenning.
En toewijzen hoeveel geheugen je voor de flashdrive wil gebruiken.

Toegevoegd na 38 minuten:
Het is niet om een gewone usb stick erin te doen, maar van je iphone een usb stick te maken, want bij de iphones en ipod touches kan je niks erop zetten, alleen muziek en films enzo via itunes, maar geen andere bestanden. Met dit programma kan dat wel.

Dus het maakt gewoon van je iphone een usb stick.