Kan ik in België ook gratis internet gebruiken op mijn telefoon?

Ik ga voor een maand naar België en ik vraag me af of ik in België ook "onbeperkt internet" van Vodafone kan gebruiken, of dat hier (net als met bellen) extra kosten voor gerekend worden...?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Net als met bellen is dat inderdaad duurder. Fors duurder, zelfs. Je kunt dus beter een alternatief zoeken!

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk hier voor de details:
http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/service_en_informatie/internationaal_bellen/in_het_buitenland/regulering
bamibal
13 jaar geleden
Zodra je de grens bent gepasseerd gaat jouw provider een z.g. 'roaming' aan met de provider in het betreffende land. Kan vaak veel extra kosten opleveren.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is inderdaad duurder, zoals hierboven gezegd. Misschien is het verstandig om in die tijd een prepaid Belgisch Vodafone kaartje te kopen met Vodafone Blox voor internet? 10 euro per maand (in Nederland) en je hebt onbeperkt internet.

Hoe het in België zit weet ik niet precies. Volgens mij heet Vodafone daar ook Proximus. Dat krijg ik in ieder geval bij Google als ik 'Vodafone België' in typ.