Wat is een betere Micro SD kaart een klasse 4 of een klasse 6?

Ik wil een cyanogenmod op mijn telefoon flashen, maar ik moet daar een goeie Micro SD kaart voor hebben.

Telefoon: HTC magic

Alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

als je telefoon SDHC ondersteund zou ik voor 6 gaan, dit is sneller.
maar aangezien de meeste telefoons dit niet doen zou ik voor 4 gaan. dit wordt wel door telefoons ondersteund.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
astublieft :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
enigste antwoord bedankt. Ik ben voor een klasse 6 gegaan. Ondersteund mijn telefoon toch. (niet verwacht) +10