Htc touch pro 1 ( z.g.a.n) of Htc wizard(kaiser)(T-Mobile MDA vario III nieuw) ?

Welke van die 2 heeft het beste voor het geld..
kan beide ongeveer voor 50 euro kopen.

Welke zou dan het beste zijn?
Wi-Fi internet vindt ik toch een vereiste, en msn is ook redelijk belangrijk:)

Groetjes en alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoi,
kijk ff op de onderstaande link,daar vind je,hoop ik,wel wat je wilt.
succes.

Toegevoegd na 3 minuten:
hoi,nog een site waar je ff zou kunnen kijken...

Toegevoegd na 5 minuten:
En,jawel: nog een link:
www.coolsmartphone.com/article727.html

Toegevoegd na 9 minuten:
van daaruit kan je misschien wat andere sites opzoeken en andere reviews lezen en/of technische info.
héél veel succes! ;)

Toegevoegd na 15 minuten:
O ja: de Htc touch pro 1 én de Htc wizard Kaiser staan d'r ook bij...

Toegevoegd na 21 minuten:
Pff,nóg een site: als voorbeeld....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord:) heb al veel revies e.d gelezen, alleen sommige lijken de touch pro érg traag te vinden, andere weer gewoon goed.
En las verder niet zo veel negatiefs over de htc wizard (t-mobile mda vario III). Bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thx:)