Wie heeft handige gebruikerstips voor een HTC TyTN 2?

En dan uiteraard niet iets wat ik ook in de handleiding kan vinden, maar échte handigheidjes.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik zou eens op xda-developer.com kijken. Daar is alles van alle HTC telefoons te vinden. Van "handige gebruikerstips" tot allerlei apps tot custom ROM's. Mooie site voor allerlei typen gebruikers.

ps - Sorry als dit op spam lijkt... ;) Ik heb verder niks te maken met die site behalve dat ik een custom ROM voor mijn HTC Touch Pro heb kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt wat mij betreft helemaal niet op spam hoor. Ik heb ook niets met die site te maken, maar ik ben het volledig met je eens dat daar het nodige te vinden is dat interessant kan zijn als je een dergelijke telefoon (of een van een aantal andere types) hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is de must have site ;)! +1 ik heb zelf ook de mda vario 3 :)! cq htc tytn 2.