Is er ook een iPod app waarmee je Nederlandse tv kan kijken (Ziggo) ?

Toegevoegd na 6 dagen:
GRATIS en zonder jailbreak

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja en nee. Met de app netTV kun je Nederlandse tv zenders bekijken, maar het aanbod is beperkt tot

NOS Journaal
RTL Z
RTV N-H
RTV Utrecht
Zeilsteen tv

En je ipod moet gejailbreakt zijn. Al met al niet echt de moeite waard lijkt mij, maar dat is een keuze die je zelf moet maken.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan het ook gratis en zonder jailbreak
paulus811
13 jaar geleden
Met de jailbreak zat ik fout, dat is niet nodig. Het programmaatje is voor 2,39 te koop via Itunes dus niet gratis. Wil je het wel gratis, dan moet je alsnog jailbreaken.