Hoe kan ik het WhatsApp meldingsgeluid voor een groep veranderen (Android)?

Ik wil graag mijn meldingsgeluid veranderen in een geluid die ik gedownload heb , niet voor één iemand maar gewoon voor iedereen (groep). Ik heb dat al eens eerder gedaan maar ik weet niet meer hoe ik dat toen gedaan heb. Ik heb een samsung (android)

een jaar geleden
in: Apps
1.2K

Antwoorden (2)

Het zou zo moeten kunnen:
• Tik op Instellingen.
• Tik op Apps.
• Kies Whatsapp.
• Tik op Meldingen.
• Tik op Meldingen weergeven of Meldingen toestaan als de schuifbalk nog grijs is.
• Tik in Android 13 nog op Geluid en trillen toestaan en op Meldingscategorieën.
• Een overzicht met meldingen opent. Tik op de melding die u wilt aanpassen.
• Tik op Geluid.
• Tik op het gewenste geluid.
een jaar geleden
Om het meldingsgeluid voor een groep te veranderen op Android, open je de groep en tik je op de groepsnaam. Vervolgens selecteer je 'Meldingen' en kies je het gewenste meldingsgeluid.
10 maanden geleden